Dějiny ve veřejném prostoru
Lekce ilustruje proměny vnímání významu pomníku padlým na pozadí historického vývoje.
Metodické a pracovní listy
Kvalitně a systematicky zpracované metodické a pracovní listy slouží jako výukový didaktický materiál, obsahující potřebné informace z hlediska vyučovacího procesu.
Lekce ilustruje proměny vnímání významu pomníku padlým na pozadí historického vývoje.
Lekce upozorňuje na význam komemorace pro historickou kulturu a na konkrétním případě nevhodného chování v Památníku Lidice vede žáky k reflexi jejich vlastního chování na místech spojených s tragickými událostmi.
Lekce si klade za cíl seznámit žáky s výzvami a problémy, před kterými stála porevoluční česká společnost.
Lekce vnáší do třídy Čínu jako zemi i jako fenomén současného světa.
Lekce ilustruje různé podoby vztahu muslimů k západnímu euroamerickému společenství.
Žáci pracují v prostředí HistoryLabu. Cvičení se zaměřuje na odhalování možných očekávání české společnosti spojených se vstupem ČR do EU v roce 2004.
Lekce je zaměřena na současné perspektivy vnímání havárie jaderné elektrárny v Černobylu.
Metodika je založena na porovnání motivů demonstrujících lidí v roce 1989 a mladých lidí v roce 2019 protestujících proti nedostatečným opatřením v oblasti změny klimatu.
Lekce se zabývá zásahy lidstva do krajiny v dlouhodobější perspektivě, zvláště se zaměřuje na proces (sub)urbanizace.
Lekce ilustruje proměnu vnímání těla v moderní společnosti jak z hlediska ideálu krásy, tak z hlediska jeho využití pro politické či komerční účely.